top of page

טיפים להורות יצירתית בזמן קורונה






בימים אלו ההורים נדרשים ליתר יצירתיות בהפעלת הילדים. הזמן בבית ארוך ולא ברור מתי נחזור לשגרה ולאיזו שגרה נחזור. אז איך הופכים להיות הורים מפעילים בימים אלו בתוך כל הג'אגלינג של החיים? הזמנתי את דקלה עמית היקרה בעלת חברת תיבת ההפעלות. יוצרת הפעלות לימי הולדת , בתים מארחים חדרי בריחה ועוד... כדי לספר לנו ולתת קצת רעיונות מחוץ לקופסא ... גילוי נאות - אני לקוחה ותיקה ומרוצה של תיבת ההפעלות ונהנית בכל פעם מחדש מההפעלות המדהימות שדקלה יוצרת...






דקלה יקרה - הבמה שלך. ספרי לנו קצת על עצמך. נעים להכיר, אני מתרגשת להתארח בבלוג ולקחת חלק. אתם בטח סקרנים, אז אספר קצת עלי: שמי, דקלה עמית, אמא לארבע, מרפאה בעיסוק עם ראש יצירתי במיוחד, מציעה לכם ערכות להורים מפעילים בקלי קלות. תמצאו חדרי בריחה, מסיבות יום הולדת ועוד ערכות. הכל עשוי כך שכל אחד מצליח. כדי שיהיה לכם נוח הכל מגיע בקובץ להורדה או עם משלוח. בואו נעשה ביחד שמח!




דקלה, כפי שאת יודעת, בימים אלו הרבה הורים מוצאים את עצמם בתפקיד חדש ובו בנוסף לשגרה החדשה שנכפתה על כולנו נדרשים לייצר עניין עבור הילדים הצעירים בנוסף לכל המטלות הנוספות. חודש וחצי מאז שהילדים בבית ובנק הרעיונות הולך ונגמר. מה את יכולה להציע לנו, ההורים? הורים יקרים, אשתף אתכם בכמה דברים שמאוד עוזרים, בשגרה וגם בתקופות שכאלו. 1. בחירת נושא - אם תבחרו נושא "יומי" יהיה לכם קל יותר לנהל את היום לפיו. נושא יומי יכול להיות צבע מסויים, או מילה מיוחדת. כתבו את המילה במקום בולט וכל היום שימו לב אליה. כך למשל אם תבחרו מילה כמו כתר, תוכלו ללכת בבית כאילו כתר מונח על ראשיכם, את הארוחה תוכלו לאכול כאילו מלכת אנגליה יושבת לצידכם ועוד. הבחירה במילה יומית תהיה שינוי שיוביל להרפתקות מיוחדות, פרצי צחוק, שיחות מיוחדות וגם פעילות מוטורית 2. הפעלות מסביב לשעון - בקשו מכל ילד/ה להעביר לכם הפעלה בנושא שהוא אוהב. קבעו מתי והיכן ותראו שגם הם יכולים. הקורונה לא נתנה לנו תפקיד של מפעילים סביב לשעון, אנחנו אלו שמחליטים אם זה העיסוק החדש שלנו או לא. הגדירו מתי אתם המפעילים ומתי הם. במהרה הם יבקשו מכם לעשות עוד ועוד הפעלות. תודה רבה ,דקלה, בהחלט רעיונות נפלאים ואפשר לייצר מהם ימים שלמים של עניין וזמן איכות. אנחנו מתקרבים ליום העצמאות יש לך רעיונות עבורינו, ההורים, סביב הנושא?


דקלה עמית מתיבת ההפעלות חוגגת עצמאות

בהחלט, גם רעיונות וגם מתנה ממני לדרך, אני מזמינה אתכם לקבל מדריך איכותי ליום העצמאות, כזה שבאמת יאפשר לכם שבוע של הפעלות. לא משהו שתמצאו בכל מקום ברשת. מוזמנים לכאן:



דקלה יקרה. שמחתי מאוד לארח אותך בבלוג שלי, נשמח לארח אותך שוב בקרוב. תודה על הרעיונות הנפלאים שמאפשרים לנו ההורים להפעיל את הילדים ויחד עם זאת לשתף אותם ולאפשר להם לקחת חלק פעיל ביצירת עניין וזמן איכות בבית. תודה גדולה על המתנה הנהדרת והשימושית, כהרגלך. אני מיד אוריד את המדריך ואלך להתארגן להפעלות וקישוטים ליום העצמאות. הורים יקרים זו דרך נפלאה ליצור שיתוף פעולה ולהפחית ***מריבות בין הילדים הורידו את המדריך ושיהיה לנו חג כחול לבן שמח. הורות באחריות - אילנה כהנא **************************************************************************************************************** *** אם המריבות בין הילדים תופסים נפח רציני בהתנהלות שלכם מולם - ההרצאה הזו היא בשבילכם





bottom of page