top of page

טיול משפחתי בהונגריה יולי 2022 - DAY 8 יום שישי

יום שישי

דני ומתן נסעו בבוקר להחזיר את הרכב לחברת ההשכרה. בינתיים אנחנו התארגנו ליציאה וחיכינו להודעה מהם שהם כבר בדרך חזרה.

החלטנו להתחיל את הבוקר להשלמת קניות שהבטחתי לנועם ולדני

אכלנו כריכים לארוחת בוקר בסטארבקס שצמוד לדקטלון.

נכנסנו לדקטלון וכרגיל הופתענו מהמחירים הזולים מאוד.

כשסיימנו בדקטלון נועם כיוון אותנו לחנות Newyorker הקרובה והסתבר לנו שהיא נמצאת בתוך קניון ווסט אנד -Westend Shopping Center Budapest, Váci út 1-3, 1062 הונגריה = הקניון ענק!!! הוא משתרע על שלוש קומות. בקניון יש כ-400 חנויות, ביניהן חנויות של מעצבי אופנה מקומיים ומעצבי על ידועים, מותגים בינלאומיים ומקומיים ועוד. בין החנויות הידועות והפופולריות ביותר בקניון ניתן למנות את מנגו, אינטימיסי, אדידס, H&M, זארה ועוד. לא הסתובבנו בקניון. היינו די ממוקדמי מטרה. בטוח שנבדוק אותו בפעם אחרת שנגיע לבודפשט.

ישבנו לקפה ועוגה בבית קפה במרכז הקניון.

חזרנו לדירה למנוחה וארגון של המזוודות - מאחר ולפנות בוקר אנחנו כבר צריכים לעזוב ולנסוע לשדה התעופה.

עוד יעד שהיה בתכנון ולא הספקנו לבקר בו הוא

מוזיאון הפינבול Flippermúzeum

Budapest, Radnóti Miklós u. 18, 1137 הונגריה

המוזיאון שממוקם לא רחוק מקניון ה-WestEnd הוקם על ידי שני מקומיים המכורים למשחק הפינבול ומכיל למעלה מ-150 מכונות משחק. כמובן שכאן מותר ומומלץ לגעת במייצגים! כעבור שעתיים היה ממש קשה להוציא את החבר'ה שלי מהמקום. נרשמה הנאה גדולה במיוחד מכיוונו של המבוגר בחבורה (כן!!)

משם נסענו לכיוון רציף 7 משם יצאה ההפלגה לשייט על הדנובה

עצרנו לאכול ארוחת ערב במסעדת LA LUCIA

ומשם יצאנו לשייט לילה בדנובה עם חברת לג'נדה (הזמנתי מראש דרך האתר שלהם.

השייט היה סיום מושלם לטיול כולו. לראות את בודה ואת פשט במבט מתוך הדנובה היתה חווייה נפלאה במיוחד כאשר הערב יורד ואורות העיר דולקים.

התמונות מדברות בעד עצמן.

חזרנו ברגל דרך הוואצי אוצה.

עצרנו לקנות קריוטוש ממולא בגלידה לסיום .

היה טיול מדהים. הונגריה יפהפיה. ובודפשט עיר מדהימה. בטוח שלא ראינו הכל. לא מיצינו את העיר. היה נפלא!!!