top of page

איך מדברים איתם על מין , על אלימות ועל הקשר ביניהם??

וואו זה מגיע . ואם זה עוד לא הגיע אליכם הביתה תקראו את הפוסט - כזה יגיע תהיו מוכנים... הילדים מתבגרים.. שמתי לב שכשיש סצנה של נשיקה הם כבר לא מכסים את העיניים או מעלים סומק.. מה עובר להם בראש כשהם רואים את זה? אין לי מושג. (הייתי משלמת המון כדי לקרוא את המחשבות שלהם)

ואז אני מבינה שהגיע הזמן להתעורר כי את העולם המיני הם מכירים מהרשת , הסיפורים של החברים, התקשורת, הטלויזיה ...

ואז מגיעה הקבלה שיש דברים שאני לא יכולה לשלוט עליהם. ובדיוק כפי שאני דואגת להכניס מסרים בנוגע לתחומים כמו לימודים, התנדבות, עזרה לזולת , התנהלות כלכלית, משפחה וחברים, אלכוהול וסמים, גם נושא המין חייב לעבור בשיח אצלנו בבית. וואו! מביך אה?? הם לא ממש רוצים לנהל את "השיחה" אז מצאתי כמה דרכים שיכולות לסייע לנו, ההורים הנבוכים וגם לחברכה הצעירים. אז הדבר הראשון הוא האתר המדהים של "מידע אמין על מין " שלא פעם כתבתי וסיפרתי עליו. יש בו המון מידע, הכוונה, תשובות לשאלות , להורים, למורים ולילדים ונוער שלנו.


יש בו המלצות על ספרים שונים על פי מין / גיל / צורך

והמון תכנים מומלצים

אחד הנושאים שחשוב לשים על השולחן בעיקר כאמא לבנים זו ההבנה שמה שרואים בסרטים מעוות ואיננו תואם את העולם האמיתי. בכל פעם שאני שומעת בחדשות על אונס , הטרדה מינית, אונס קבוצתי ועוד.. אני נחרדת. מנסה לחשוב איך אני כאמא מלמדת את ילדי איפה עוצרים. מה מקובל ומה אסור! איפה עובר הגבול.

ואז נחשפתי לסרטון המדהים הזה שמסביר באופן ברור וחד משמעי את העניין!

כמה ההסבר פשוט! שבו עם הילדים , צפו יחד בסרטון, תווכו להם וודאו שהבינו את המסר הלכה למעשה! אף אחד לא יעשה זאת טוב מכם.

חשוב לי שיבינו שיחסי מין לא מסתכמים בהנאה. יש עולם שלם של מושגים שצריך להבין ומשמעויות, ואחריות גדולה . יותר מהכל חשוב להבין מהי הסכמה - לשני הצדדים. אם יש ספק אין ספק.

ואני רוצה לדעת שברגע האמת הם יבינו את זה באמת וינהגו כפי שהייתי רוצה שהם ינהגו.

קדימה - קראתם להם לשיחה כבר? הגיע הזמן!



10 צפיות
bottom of page